onsdag 5. desember 2007

Samfunnet- Har jeg funnet løsningen?

Har nettopp knabbet Hildes gamle PC og den er bra nok for et spill som heter Civilization 4. Kort fortalt er dette et spill hvor du styrer et rike fra en enslig bosetter til kolonisering av andre planeter. I dette spillet klarte jeg altså å finne noe bortiomot det perfekte samfunnssystem. Jeg spiller med Romere og samfunnet er kommunistisk, men vi bygger hellige bygg for alle som vil. Hovedtanken religiøst sett er at alle får tro på det de vil, såkalt free religion. I mitt kommunistiske regime har vi byer som er preget av jødedom,kristenom,islam,Hinduisme og Confusianisme. Pga visse omstendigheter med kommunismen og ved byenes produksjon tjener vi fett med penger som vi bruker på religion,kultur,helse og desverre våpen.(Det er det eneste kjipe men spillet er nå engang sånn). La oss da oppsumere:


*Kommunisme

*Free religion

*Masse penger


I Civilization 4 er det iallefall en vinner oppskrift, og jeg avslutter dette innlegget med en kommentar preget at timesvis med spilling og nesten for sen til jobb hver dag: "DØD OVER RUSSERENE, KATHARINA DEN STORE, I WILL GET YOU" Mohahahahahaaaaa

2 kommentarer:

Hilde sa...

godt eg kunne hjelpe deg med å få gjort viktige ting... og at pcen min kom til nytte

Mrhobol sa...

klarte forresten å knuse hun der Katarina, men Aztekerene knabbet Moskva rett forran øynene mine. Men nok nerdestoff