torsdag 25. oktober 2007

En pinlig innrømmelse

Jeg skal innrømme noe. Det syke er at innrømmelsen ikke består i at jeg ser såpe på tv. Jeg er godt oppdatert på Cæsar bla, og dette legger jeg helt og fult på min arbeidssituasjon; la oss bare si at det blir litt Cæsar der. Innrømmelsen er at jeg faktisk så BRA skuespill på nettop Cæsar. Vanligvis er det jo litt komikveld, men plutselig har de fått så mye penger i tv2 at de ansetter ekte skuespillere. Britt Elisabeth Haagensli er jo med, hun spiller latterlig dårlig, men det store trekkplasteret er Geir Kvarme. Du husker kanskje mannen best fra Fredriksons Fabrikk, da så han sånn ut.
Nå spiller han altså en karakter i Cæsar. La meg fort oppsumere(meget fort). Geir her er nyskilt fra et kvinnfolk som havnet i rullestol etter en ulykke.Det var kjipers for han å skille seg fra henne, så når han hører at hun har bedt hans nye kjæreste om å hjelp henne med å ta repern blir han noe satt ut. Thatst it. Også klarer altså denne mannen å lyse opp stua med fabelaktig skuespill. Det så nesten ekte ut. Sånn har altså Norge blitt. Kapitalismen reduserer kapable skuespillere til å vise seg frem på såpeopera. Ikke rart Geir ser litt mutt ut på bildet her......

Ingen kommentarer: