fredag 21. september 2007

Å få Hilde til å digge bloggen igjen

Tydelig at jeg ikke helt lyktes i å spre det glade budskap her tidligere, og jeg kan jo se at noen syntes 3 innlegg om det var litt mye. Vel, for å få hilde tilbake skal jeg først komme med noen utsagn hun sikkert vil like:

*Jesus er enkli ganske kul
*Det kan bli folk av deg selvom du går på kjemi
*"Im not going home,not really"
*"its good its goooood"

Sånn, til dere andre beklager dette. Nå, immer weiter i prosessen. Se her du hilde:





Skikkelig kule snowboard sko for jenter. PÅ TILBUD. Hvis jeg legger ut et par bilder til av sko, bør min lykke være gjort.

Oi så fine.

Vil gjerne avslutte dette innlegget med å følgende statement: Hilde er rå, Hilde er søt, sist jeg så Hilde, jeg bare nøt(uff for et rim). Hilde er snill, Hilde er vill, jeg ønsker meg nesten en Hilde til.
(Please ikke ditch bloggen min Hilde)

2 kommentarer:

Hilde sa...

HAHA :D Dette kan eg like. Klart eg ikkje skal diche bloggen din berre fordi du skriver nokre innelgg som ikkje interesserer meg. Du e enkli ganske kul du og!


"I should not hav said that, I shouldn't have said that" (Hagrid)

olav sa...

Hallai Kjetil!!

Gledelig og sånn å se deg legge ut gode ting her på nettet. Skal gjøre det til en fast, håndfast og god vane å kikke innom din mangslungne blogg.

Solide håndtrykk og gode gratulasjoner herfra

Olav