tirsdag 11. september 2007

Morsomt hvordan ting faller sammen.

Altså, jeg har jo noen lidenskaper. Men av disse er det vel et par tre som kan trekkes frem som noe mer fremme i lyset en andre.(Sende Harry Potter meldinger til Hilde er ikke en av dem) Her vil jeg trekke frem tre av mine store lidenskaper:
Fotball/Liverpool, Musikk/Pink Floyd og gode filmer her representert ved Monthy Pyton.

Det morsomme her er følgende enormt kule link.
Låten Fearless fra Pink Floyds album Meddle går faktisk over i the Kop som synger Youll never walk alone(Liverpools nasjonalhymne eller hva du nå vil kalle det).
I tillegg viser deg seg at det er hundrevis av linker mellom Pink Floyd og Monthy pyton. Bla skal Pink Floyd ha spyttet inn penger i The quest for the whole grail. Mener jeg hørte et interwiev med Graham Chapman (AKA Brian og Kong Arthur) hvor han mener at Monthy Pytons humor er psykadelisk og at alle som liker Python liker Pink Floyd.

Av nerdefacts kan nevnes at George Harrison fra the Beatles også var stor fan av Monthy og senere dannet filmselskapet handmade films som ga ut flere filmer med Python gutta.(Selv har jeg bare sett Privates on Parade med John Cleese som suger).

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh.. Dette var noe jeg trengte på morgenkvisten! Du må være en av de vittigste jeg veit om! :) Keep up!
trygve